سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد روان و آرام در مسیر مرز مهران

در حالی تردد زائران در مرز مهران برای خروج از کشور کاملا روان و راحت است که طبق پیش بینی های انجام شده ۶۰ درصد زوار اربعین برای بازگشت از این مرز تردد خواهند کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ استاندار ایلام در ارتباط با آخرین وضعیت مرز مهران اعلام کرد : اقدامات خوبی برای خدمات رسانی به زائران در استان مهیا شده است.

قاسم سلیمانی دشتکی گفت : خوشبختانه با وحدت رویه که بین همه اعضای ستاد اربعین استاد و دستگاه های استان فراهم شده همه به صورت جهادی پای کار هستند.

وی تاکید کرد : شدت و ضعف در مسیر کارها وجود دارد و باید بعد از اربعین نقاط ضعف شناسی و برای سال آینده مشکلات مرتفع شود.

سلیمانی دشتکی افزود : نیروهای نظامی و انتظامی به خوبی از ورود افراد غیرمجاز که قصد ورود به کشور عراق را داشتند وارد عمل شد و باید این رویه تا پایان اربعین در دستور کار قرار بگیرد.

وی گفت : هماهنگی سپاه پاسداران و قوه قضائیه و نیروهای انتظامی و امنیتی بسیار خوب بوده است و نیروی انتظامی در کل عملکرد خوب و قدرتمندانه‌ای داشته است، صداوسیمای استان و رسانه‌های گروهی در امر اطلاع‌رسانی در مدیریت و تردد زوار حسینی بسیار تأثیرگذار بوده‌اند.

استاندار ایلام افزود: امسال با ایجاد لایه‌های کنترلی که در مرز مهران و در مسیر پایانه مرزی ایجاد شده است، سبب شد که تردد روان باشد و افرادی که بدون ویزا و فاقد روادید بودند در این لایه‌ها به مرکز استان انتقال داده می‌شدند.

 

انتهای پیام/ه

 

تردد روان زائران اربعین در مرز بین المللی مهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.