سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان سمنان

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان از اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌صورت آزمایشی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، امیر بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان در جلسه مشترک ستاد صیانت از حقوق شهروندی و کارگروه اجتماعی گفت : این طرح باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در حال حاضر در 15 منطقه استان سمنان در دست اجرا است.

 

وی با اشاره به‌ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای توانمندسازی مردم و جوامع محلی گفت: ارتقا توانمندی و همچنین مهارت‌های اجتماعی می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان با بیان اینکه برای اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های متعددی در نظر گرفته‌شده است گفت : یکی از مهم‌ترین و محوری‌ترین این برنامه‌های برگزاری دوره‌های آموزشی باهدف افزایش توانمندی مخاطبان هدف اجرای این طرح است.

 

بینایی تصریح کرد: اصلاح رفتار در جامعه می‌تواند زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه را فراهم کند لذا آموزش مهارت‌های اجتماعی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

 

وی با بیان اینکه اجرای این طرح نیازمند همکاری مردم است افزود : طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌صورت مردم محور در حال حاضر در استان سمنان در حال اجرا است.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان اضافه کرد: طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور در استان سمنان اجرا می‌شود.


انتهای پیام / ه


جزئیات اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.