سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت بروجرد:

نیاز به ۹۰۰ میلیون تومان برای ۲ پروژه خیرساز در بروجرد

۲ پروژه خیرساز در بروجرد در دست اجراست که برای تکمیل آن‌ها ۹۰۰ میلیون تومان هزینه نیاز است و در صورت تامین اعتبار از سوی دانشگاه علوم پزشکی این طرح ها به بهره برداری می‌رسند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ شهرام شامحمدی، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت بروجرد گفت: خیرین طی سال‌های اخیر برای ساخت و تکمیل مکان‌های درمانی، آموزشی و دیگر مراکز وارد کار شده و تا کنون پروژه‌های مهمی توسط خیرین به بهره برداری رسیده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در بروجرد ۲ پروژه خیرساز در دست اجرا است که یکی از پروژه‌ها اورژانس میدان آیت اله بروجردی (ره) است که وجود یک پایگاه اورژانس در این نقطه از شهر بسیار ضروری است چرا که این پایگاه در مسیر جاده خرم آباد و اراک است و می‌تواند در مواقع مورد نیاز خدمات خوبی را ارائه دهد.

شامحمدی گفت: این پروژه تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل و تجهیز نیازمند ۳۰۰ میلیون تومان هزینه است و تا کنون خیرین ۱۲۰ میلیون تومان برای ساخت این اورژانس هزینه کرده اند، اما به دلیل این که این پروژه‌ها با مشارکت خیرین و دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود، دانشگاه باید هزینه مورد نظر را پرداخت کند تا این پروژه تکمیل شود که تا کنون مبلغی از سوی دانشگاه پرداخت نشده است.

وی آی سی یو بیمارستان امام (ره) را یکی دیگر از پروژه‌های خیر ساز این شهر برشمرد و افزود: برای اتمام این پروژه ۶۰۰ میلیون تومان هزینه نیاز است که این پروژه نیز مشارکتی بوده و با پرداخت سهم دانشگاه این پروژه‌ها تکمیل می‌شود.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت شهرستان بروجرد گفت : در حال حاضر خیری برای پروژه آی سی یو بیمارسان امام (ره) اعلام آمادگی کرده که ۳۰۰ میلیون تومان هزینه نماید و در مجموع سهم دانشگاه برای اتمام این پروژه‌ها حدود ۵۰۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/د


۹۰۰ میلیون تومان برای ۲ پروژه خیرساز در بروجرد نیاز است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.