سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار ‌نظرپور؛

هیچ مشکلی در مرزهای خوزستان نداریم

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: امسال در پایانه شلمچه و چذابه هیچ مشکلی نداشته‌ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار عبدالله نظرپور فرمانده مرزبانی خوزستان امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی با حضور استاندار خوزستان و دیگر مسئولان عراقی که در پایانه مرزی چذابه برگزار شد، اظهار داشت: مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز هم‌راستا با دیگر مسئولان در تلاش است تا فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه احترام به قوانین کشور عراق و عدم ایجاد مشکل برای زائران را محقق کند.

وی با بیان اینکه استاندار خوزستان نیز با تشکیل جلسات متعدد در صدد رعایت قوانین و تامین امنیت زائران حسینی است، افزود: امسال خوشبختانه مشکلات سال گذشته را نداریم.

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به اینکه سال گذشته گاهی اوقات مرز به مدت 4 ساعت بسته می‌شد، بیان کرد: امسال در پایانه شلمچه و چذابه هیچ مشکلی نداشته‌ایم.

وی به تلاش نیروهای عراقی برای خدمت‌رسانی به زائران با وجود اینکه در حال حاضر عراق جنگ است و نیروها در حال مقابله با نیروهای تکفیری هستند اشاره کرد و گفت: امیدواریم تا پایان سفر بازگشت همه زوار، مسئولان عراقی همکاری خوبشان را ادامه دهند.

سردار نظرپور در پایان عنوان کرد: از زحمات همه مسئولان عراقی تشکر می‌کنم چرا که اگر تلاش آنان نبود جابه‌جایی بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر شاید میسر نبود.

انتهای پیام/ز

هیچ مشکلی در مرزهای خوزستان نداریم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.