سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان:

مصرف ۶۱۵ میلیون مترمکعب گاز در ۶ ماه نخست امسال در لرستان

تا پایان مهر ماه امسال حدود ۷۰۶ میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف شده که ۶۱۵ میلیون مترمکعب آن طی ۶ ماه نخست سال بوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ شمس خرم آبادی، مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با بیان این مطلب، افزود: این در حالی است که سال ۹۴ میزان گاز مصرفی کل استان بیش از ۱۴۹۰ میلیون متر مکعب و در سال ۹۵ نیز میزان گاز مصرفی بیش از ۱۵۲۴ میلیون متر مکعب بود.

وی خاطرنشان کرد، در سال‌های ۹۴ و ۹۵ مصرف گاز در ۶ ماه نخست به ترتیب ۶۰۶ و ۵۷۳ میلیون مترمکعب بود که کمتر از ۶۱۵ میلیون مترمکعب مصرف گاز در سال جاری بوده است.

شمس خرم آبادی افزود: میانگین مصرف روزانه در سال‌های ۹۴ و ۹۵ به ترتیب ۳.۲۶ و ۳.۰۸ میلیون متر مکعب بود و ۷ ماهه نخست سال جاری نیز میانگین مصرف روزانه ۳.۳۱ میلیون متر مکعب بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: در بخش خانگی هرچند سالانه بیش از ۲۰ هزار مشترک افزوده می‌شود، ولی شاهد افزایشی در مصرف گاز نبوده ایم که این نشانه خوبی است؛ اما با توجه به تاکیدات وزیر نفت، صنایع به سمت استفاده بیشتر از گاز سوق داده می‌شوند و همین امر میانگین مصرف روزانه را افزایش داده است.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای فصل سرد هستیم گفت: شرکت ملی گاز ایران همواره روش‌های مصرف بهینه و ایمن گاز را به اطلاع مردم می‌رساند و امید می‌رود در سال‌های آتی با رعایت این نکات، شاهد مصرف کمتر گاز در بخش خانگی و بیشتر در بخش صنعتی باشیم.

انتهای پیام/د

مصرف ۶۱۵ میلیون مترمکعب گاز در ۶ ماه نخست امسال در استان لرستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.