سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشییع پیکرمطهر شهید تازه تفحص شده ناجا در خراسان رضوی

پیکر شهید تازه تفحص شده ناجا در دوران دفاع مقدس ستواندوم شهید "محمد علی پوربختیاری " در آیین صبحگاه عمومی کارکنان فرماندهی انتظامی استان تشییع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: شهدا با جانفشانی خود در حفظ کیان اسلامی در طول تاریخ به ما عنایت و کمک کردند و امروز ما با این شهید عزیز برای پاسداری از حفظ ارزش‌های انقلاب و ادامه راه شهدا، عهد و پیمان می‌بندیم.


وی با اشاره به این آیه شریفه قرآن کریم "شهدا زنده اند و نزد خدا روزی می‌خوردند" افزود: امروز، نام و یاد شهدا در بین ما باقیست و شهدا در بین ما حضور دارند چراکه شهدا در دنیا دستگیر و در آخرت شفاعت کننده اند و در صف انبیاء واولیا الهی قرار دارند و ما متسمک می‌شویم به شهدا گرانقدر و این تمسک ما بستگی به اعمال امروز ما دارد.

وی گفت: مردم ایران بعد از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود همه دسیسه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی منسجم تر، مصصم ترند و نمود آن، حضور پرشور مردم در روز استکبار ستیزی بود که باری دیگر ملت شریف ایران با آرمان‌های شهدا و امام تجدید پیمان کردند.

پیکر شهید پورمختاری پس از تشییع در ستاد انتظامی استان خراسان رضوی به زادگاهش واقع در شهرستان درگز منتقل شد.

انتهای پیام//ز. ج.
 

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید ناجا در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.