سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزت امروز کشور را مرهون خون پاک شهداییم

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در دیدار با جمعی از دانش آموزان دختر عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان باگرامیداشت روز دانش آموز، عزت امروز کشور را مرهون خون پاک شهدا دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان  ؛  صفری مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان با تاکید براینکه نباید پدید آوردگان مناسبتهای مهم کشور از جمله روز ملی مبارزه با استکبار را فراموش کنیم گفت: محوریت 13 ابان شما دانش آموزان و دانشجویان هستید.

 وی به مناسبتهای مهمی که در دوره های مختلف در 13 آبان در کشور رخ داده هم اشاره کرد وافزود: تبعید حضرت امام خمینی به ترکیه به دلیل سخنرانی علیه کاپیتولاسیون ، تظاهرات انقلابی دانش اموزان وشهادت 56 شهید در دانشگاه تهران و 13 ابانماه 58 تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان ودانش آموزان خط امام (ره) نشان ازاهمیت این روز در تاریخ انقلاب کشورمان است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان داشتن خانواده مذهبی و عضویت در اتحادیه های اسلامی را لطفی دانست که خدا به برخی دانش اموزان داشته وافزود: شما هم باید با افزایش سواد و با امربه معروف و اثر گذاری بر روی همسالان ودوستان خود بتوانید این لطف را جبران کنید.

صفری با اشاره به رهبری ها وبصیرت امام خمینی (ره) در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران هم گفت: ابرقدرتهای دنیا (شرق وغرب) برای ساقط کردن انقلاب ما توطئه های زیادی از جمله جنگ سخت و جنگ نرم به راه انداختند که با وجود رهبری های امام خمینی و رهبر معظم انقلاب کاری از پیش نبرده اند.

وی با تاکید براینکه ما باید مظهر عزت شرف و هویت وجودی خود را بشناسیم گفت : مهمترین مشکلی که نوجوانان ما با آن مواجه هستند کمرنگ شدن هویت دینی ، انقلابی و ایرانی است و آن هم بواسطه اطلاعات ریز ودرشت ودرست و غلطی است به خوردشان داده می شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان نقش دانش آموزان انقلابی را در این شرایط بی بدیل خواند و افزود: ونجات یکی انسان اجر وثوابی بزرگ تمام نشدنی ندارد و به مثابه جهاد است چرا که هدایت شماها در خیلی از جاها از معلم هم تاثیرش بیشتر است.

صفری برنامه ریزی های غرب و دشمنان ایران اسلامی را ضربه زدن به کانون خانواده عنوان کرد وگفت: جهاد امروز یعنی کار فرهنگی و شما بهتر از هر کسی میتوانید با فکر وایده های خلاقانه این مهم را به نحو احسن انجام دهید.

وی با تاکید براینکه در حوزه فرهنگی جامعه به فعالیت های زیادی نیاز دارد گفت: وظیفه رسانه ملی انجام کار فرهنگی است وما در کنار همه نهادها ودستگاهای فرهنگی برای سرعت بخشیدن به این قبیل کارها هستیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان با تاکید براینکه نتیجه کار فرهنگی زمان بر است گفت: ما باید کار فرهنگی را با اخلاص وبرای خدا انجام دهیم .

صفری تلاش وفعالیت دانش اموزان در تشکل های انقلابی همچون اتحادیه انجمن های اسلامی رادارای اجر و ثوابی بسیار دانست وافزود: صداوسیما مرک زنجان از همه کارهای خوب شما حمایت کرده و این روند ادامه دارد.

وی همچنین از برگزاری دوره های آموزش سواد رسانه ای در مدارس استقبال کرد افزود: برای مقابله با آسیبهای فضای مجازی این دوره ها برای خانواده ها ودانش اموزان لازم است.

رضا خانی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی استان بااشاره به دیدار سال گذشته دانش اموزان با مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان اشاره کرد وافزود: این دیدار برای این تشکل انقلابی برکات زیادی داشت که جا دارد از جناب آقای صفری و مجموعه صداوسیمای مرکز زنجان تشکر ویژه داشته باشیم.

دانش آموزان حاضر در این دیدار هم با بیان اینکه همکاری خوب صداوسیمای مرکز زنجان با این تشکل انقلابی آنان را برای بیان دیدگاهها ، پشنهادات وانتقادات مشتاق تر کرده است به بیان مطالبات خود از جمله تولید برنامه هایی به منظور الگوسازی مناسب برای دانش اموزان ، مشکلات ازدواج های زود هنگام ، پخش اخبار جوانه ها و فیلم های آموزشی درسی و تهیه وپخش برنامه مشاعره و مستندهای تاریخی پرداختند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان با بیان اینکه این مطالبات در تولید برنامه های امسال مورد توجه قرارخواهد گرفت گفت : از گروههای سرود و تئاتر های خوب دانش اموزی برای ساخت تله فیلم حمایت ویژه خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن

 

محوریت 13آبان ماه دانش آموزان و دانشجویان هستند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.