سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری ۵۲ واحد صنعتی درشش ماهه اول سال جاری

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، از بهره برداری ۵۲ واحد صنعتی در شش ماهه نخست سال جاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ "مسعود مهدی زاده مقدم" در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی، گفت: باید بستر‌های لازم جهت سرمایه گذاری سرمایه گذاران به روز و فراهم باشد تا هنگامی که سرمایه گذار به سمت صنعت می‌آید دغدغه‌ای در این خصوص نداشته، با شناسایی نقاط ضعف و قوت بتوانیم مسیر حرکت صاحبان صنایع را هموار و بهبود بخشیم.

وی افزود: طی ۶ ماه اول سالجاری تعداد ۵۲ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۶۸۳ میلیارد ریال و اشتغال ۹۱۸ نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به بهره برداری رسیدند.

مهدی زاده مقدم عنوان کرد: در بین واحد‌های به بهره برداری رسیده در شهرک‌ها ونواحی صنعتی در ۶ ماهه سال جاری، شهرک چناران با سرمایه ۶۵۹ میلیارد ریال بیشترین سهم را از کل سرمایه در استان داشته است.

وی بیان کرد: از مهم‌ترین پروانه‌های شاخص صادره در این مدت، می‌توان به حوزه صنایع سلولوزی و نساجی اشاره کرد.


رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه گذاران برای ساخت و راه اندازی واحد‌های صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، از دغدغه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوده و تمام تلاش این مجموعه برای تقویت حوزه صنعت و رونق بیشتر واحد‌های صنعتی است تا شاهد رشد اشتغال زایی بیشتر و رونق اقتصادی روز افزون در مناطق مختلف استان باشیم.

انتهای پیام//ف. ح
 

برگزاری نشست ستاد اقتصاد مقاومتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.