سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرگردانی 150 زائر فسایی در مرز شلمچه

مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خرمشهر از سرگردانی 150 زائر فسایی در مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مکی یازعی مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خرمشهر در حاشیه بازدید از مواکب مستقر در مرز شلمچه، گفت: 150 زائر اربعین حسینی به دلیل نبود ویزا و گذرنامه‌هایشان از یک هفته پیش در مرز شلمچه سرگردان مانده‌اند.

وی افزود: این زائرین گذرنامه‌های خود را به یک دفتر مسافرتی در شهرستان فسا از توابع استان فارس تحویل داده بودند تا آن دفتر برایشان ویزای اربعین صادر کند. متاسفانه تاکنون ویزا و گذرنامه این زائرین به دست آنها نرسیده و زائرین امکان عبور از مرز را ندارند. این زائران در این مدت موقتا در مرز شلمچه و در مواکب موقعیت آبادان اسکان داده شده‌اند.

یازعی گفت: از این 150 زائر به ازای هر نفر مبلغ پنج میلیون و 500 هزار ریال توسط دفتر مسافرتی دریافت شده است ولی متاسفانه  تاکنون ویزا و گذرنامه‌های این زوار تحویل آنان نشده است.

وی با اشاره به تماس‌های مکرر زائرین با مدیر دفتر، افزود: متاسفانه در تماس‌های گرفته شده از سوی این زائرین، مدیر دفتر به آنها تنها وعده‌های دروغین داده است.

مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خرمشهرگفت : همچنین اکنون برقراری ارتباط با این فرد برای زائران مقدور نیست و نمی‌توانند پیگیر موقعیت مکانی وی بشوند. ضمن اینکه این فرد تلفن همراه خود را خاموش کرده و دیگر پاسخگوی این زوار نیست.

انتهای پیام/د

عبور زوار از مرز شلمچه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.