سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت تعاونی عشایر استان خبر داد؛

4920 تن علوفه در بین عشایر استان توزیع شد

مدیرعامل شرکت تعاونی عشایر استان همدان گفت: 4920 تن علوفه در بین عشایر استان همدان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ صالحی، مدیرعامل شرکت تعاونی عشایر استان همدان گفت: امسال 4920 تن علوفه به عشایر استان همدان داده شده که از این میزان 1400 تن به صورت مدت‌دار یکساله بوده است.

 وی با بیان اینکه توزیع علوفه در بین عشایر استان همدان نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است اظهار داشت: امسال 100 تن کنسانتره و 150 تن سبوس در بین عشایر استان توزیع شد.

 سیدجلال صالحی با اشاره به آبرسانی سیار به عشایر استان افزود: امسال آبرسانی سیار با 2 دستگاه تانکر صورت گرفت و نیز توزیع سوخت فسیلی و 4500 کیسه آرد در بین عشایر از دیگر اقدامات امسال بوده است.

 مدیرعامل شرکت تعاونی عشایر استان جمعیت عشایر همدان را 3000 خانوار اعلام کرد و یادآور شد: 1785 خانوار عشایر استان همدان تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار دارند که نسبت به جمعیت رتبه اول کشور را دارد.

 وی با اشاره به اینکه دیرکرد پرداخت غرامت توسط صندوق بیمه باعث بدبینی عشایر شده بود و عشایر تمایلی به بیمه دام خود نداشتند، بیان کرد: بیمه دام عشایر با وقفه 7 ساله مجددا از امسال آغاز شده و تا کنون 3000 رأس دام عشایر بیمه شدند.

 صالحی با بیان اینکه عشایر استان همدان دارای 500  هزار رأس دام هستند در ادامه گفت: پیش‌بینی می‌شود 50 تا 60 هزار رأس دام تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

انتهای پیام/ ش

توزیع 4920  تن علوفه در بین عشایر استان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.