سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روشنایی به روستاهای شوش بازگشت

رئیس اداره برق شوش از برطرف شدن مشکل قطع برق 2 روستای بخش فتح المبین این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعیم سیاحی، رئیس اداره برق شوش علت قطع برق روستاهای این شهرستان را باران و گرد و خاک بر روی شبکه برق بیان کرد و اظهار داشت: رعد و برق نیز در قطع برق این شهرستان نقش داشته است.

وی تصریح کرد: وزش باد و بارندگی موجب شکستن 4 تیر برق و سقوط 2 دستگاه ترانس برق شد.

سیاحی با بیان اینکه برق 2 روستای فرحان کبر و محارب بخش فتح المبین شوش نیز تا ساعاتی دیگر وصل می شود اذعان داشت: 3 اکیپ برق در حال گشت زنی در روستاها هستند تا مشکلات احتمالی را برطرف کنند.

سید جمیل موسوی، بخشدار فتح المبین شوش نیز با بیان اینکه 2 روستای این بخش همچنان از دیروز بدون برق هستند اظهار کرد: مشکل قطع برق مابقی روستاهای این بخش برطرف شده است.

علی سرپرست، بخشدار مرکزی شوش بیان داشت: مشکل قطع برق 14 روستای این بخش با حدود 15 هزار نفر جمعیت همچنین شهر حر برطرف شده است.

عباس پورعاطف، بخشدار شاوور نیز با تائید قطع برق 40 روستای این بخش در بارندگی روز گذشته اذعان کرد: مشکل قطع برق تمام روستاهای این بخش برطرف شده است.

نخستین بارش پاییزی در شمال خوزستان در روز شنبه موجب قطع برق 95 روستای شهرستان شوش شد.

علاوه بر شهر فتح المبین برق 41 روستای این بخش و نیز 40 روستای بخش شاوور همچنین 14 روستای بخش مرکزی شهرستان شوش در نخستین بارندگی فصل پاییز ساعت ها قطع شد.

انتهای پیام/گ

رفع مشکل قطع برق در روستاهای شوش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.