سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ؛

اجرای اقتصاد مقاومتی راهبردی برای رفع مشکل بیکاری درسمنان

اجرای دقیق برنامه اقتصاد مقاومتی و توجه به بخش خصوصی و تعاونی ها راهبردی ارزشمند برای رفع مشکل بیکاری در استان سمنان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمود قنبری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت : اجرای دقیق برنامه ششم توسعه و منویات رهبر انقلاب همواره مورد توجه دستگاه های اجرایی سمنان برای افزایش توسعه و آبادانی بوده است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان افزود : در دولت تدبیر و امید هم افزایی بسیار مطلوبی برای کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان به وجود آمد و کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان  از 12.5 درصد در سال 92 به 9.2 درصد در سال 96 نمونه از این همدلی و اتحاد برای گره گشایی مشکلات از سوی دستگاه های اجرایی دارد.

 

وی تصریح کرد : بیش از 85 هزار میلیارد ریال تفاهم نامه اقتصادی در 2 سال گذشته با سرمایه گذاران بخش خصوصی در سمنان منعقد شد که این امر در میان مدت زمینه اشتغالزایی پایدار را در استان فراهم می‌کند.

 

قنبری با بیان این که منتقدان دولت تدبیر و امید در بیان عملکرد این دولت خدمتگزار باید واقع بین تر باشند، اظهار داشت : اجرایی شدن بیش از 80 درصد از تفاهم نامه های سرمایه گذاری 27 هزار میلیارد ریالی استانداری با بخش خصوصی نمونه ای کوچک از اقدامات این دولت ارزشی در سمنان است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بیان داشت : برای افزایش اشتغال و رونق کسب و کار باید از تفکر جناحی پرهیز کرد و باید هر مسوولی که به هرمیزانی که می تواند برای رشد و توسعه ایران اسلامی می تواند گام بردارد، تلاش کند.

 

وی تصریح کرد : اقتصاد مقاومتی به عنوان یک الگوی مدون و کاربردی مدنظر دستگاه های اجرایی قرار گیرد که با این راهبرد منسجم می توان برای عزت ملی ایران اسلامی گام برداشت.


انتهای پیام / ذ


برای افزایش اشتغال و رونق کسب و کار باید از تفکر جناحی پرهیز کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.