سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

امدادرسانی هلال احمر به بیش از 31 هزار نفر در طی 13 روز گذشته/ توزیع 148 هزار ماسک در میان زائران اربعین

رئیس سازمان امداد و نجات سازمان هلال احمر گفت: در طی 13 روز گذشته در مجموع 31 هزار و 537 نفر به مراکز امداد و نجات هلال احمر مراجعه کردند.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پوشش امدادی نیروهای هلال احمر در اربعین حسینی 96 از یکم تا سیزدهم آبان ماه اظهار کرد: در طی 13 روز گذشته در مجموع 31 هزار و 537 نفر به مراکز امداد و نجات هلال احمر مراجعه کردند و در این راستا به 10 هزار و 592 نفر خدمات درمانی سرپایی ارائه شد.

وی افزود:در این مدت 74 نفر به مراکز امدادی هلال احمر منتقل شدند و از 656 نفر تست فشار و قند خون گرفته شد.

اسکان اضطراری 14 هزار و 326 نفر در 13 روز گذشته

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیان کرد: در طول این مدت 14326 نفر از خدمات اسکان اضطراری(اسکان به٤١٧٧نفراز اتباع پاکستانی در پایانه میرجاوه – استان سیستان و بلوچستان) استفاده کردند و 147930 ماسک در ٢ استان ایلام و خوزستان میان زائران کربلا توزیع شد.

سلیمی با ارائه گزارشی از  پوشش امدادی سازمان هلال احمر در حوادث ترافیکی(زائرین اربعین) از١٠ تا ١٣ آبان ماه در سطح کشور گفت: در طول این مدت امدادگران هلال احمر 19 مورد ماموریت امداد و نجات انجام دادند و در این حوادث 105 نفر آسیب دیده بودند که از بین آن‌ها 31 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و 5 تن هم از خدمات سرپایی استفاده کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.