سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشودگی حدود ۱۴ هزار اظهارنامه مالیاتی در سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴ هزار اظهارنامه مالیاتی امسال از پرداخت مالیات در این استان معاف شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، موسی ربیعی  سرپرست اداره کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه، مبارزه با فرار مالیاتی را از اولویت‌های اداره کل مالیاتی سیستان و بلوچستان برشمرد و اظهار داشت: برای تشخیص درست مالیات و مبارزه با فرار مالیاتی و مطالبه مالیات از کسانی که زیرزمینی فعالیت می‌کنند و هیچ ردی از آنان وجود ندارد سازمان امور مالیاتی ناچار است از تراکنش‌های بانکی شان استفاده کند.

ربیعی ادامه داد: بررسی حساب‌های بانکی شامل همه شهروندان نمی‌شود و فقط کسانی که باید مالیات پرداخت می‌کردند و نکردند را هدف قرار داده است.

وی تغییر مالیات ارزش بر افزوده برای برخی از صاحبان مشاغل را از دیگر اقدامات اداره کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان در کمک به بهبود فضای کسب و کار مشاغل ذکر کرد.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۸۰ درصد مالیات‌های این استان تا مهرماه امسال وصول شده است.

ربیعی گفت: اداره کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان در اخذ مالیات همواره در پایین‌ترین رده‌های کشوری قرار داشته است.

سیستان و بلوچستان با ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۱۴ نفر جمعیت و ۱۹ شهرستان و ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می‌شود که بنا به گفته علی اوسط هاشمی استاندار این استان افزون بر ۵۱ درصد جمعیت استان در روستا‌ها و بقیه در شهر‌ها سکونت دارند.

انتهای پیام /ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.