سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ورزش و جوانان جهرم خبر داد؛

راهیابی ورزشکار جهرمی به تیم ملی شنای نابینایان

ورزشکار جهرمی با دریافت ۵ نشان طلا و جابه‌جایی دو رکورد ملی مجوز حضور در تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان کشور را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالرحیم خداجو رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم گفت: محمد دلیر شناگر جهرمی که در پانزدهمین دوره مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی حضور یافته بود موفق شد جواز حضور در تیم ملی شنای نابینایان کشور را به دست آورد.

وی با اشاره به اینکه این دوره مسابقات در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، افزود: دلیر توانست با دریافت ۵ نشان طلا در ماده‌های مختلف و جابه‌جایی و بهبود ۲ رکورد در ماده‌های ۵۰ متر آزاد با ۳۲.۰ ثانیه و ۱۰۰ متر آزاد با ۶۴.۰ ثانیه شگفتی‌ساز شود.

خداجو ادامه داد: از جمله دستاورد‌های این مسابقات برای ورزشکار جهرمی دریافت نشان طلای ۵۰ متر آزاد، ۱۰۰ متر آزاد، ۱۰۰ متر کرال پشت، ۴۰۰ متر آزاد، ۱۰۰ مترقورباغه در بخش انفرادی و نشان نقره ۴۰۰ متر تیمی بود.

رئیس ورزش و جوانان جهرم تصریح کرد: در پایان مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور تیم فارس به مربیگری ایمان یابنده مربی ارزنده جهرم و محمد رستاد و سرپرستی لیاقت، با درخشش ستاره خود، موفق به کسب عنوان دوم تیمی شدند.
انتهای پیام/ر

راهیابی ورزشکار فارسی به  تیم ملی شنای نابینایان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.