سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرگ بر آمریکا در خیابانهای دهلران

همزمان با راهپیمایی 13 آبان طنین مرگ بر آمریکا در کوچه ها و معابر دهلران طنین انداز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  مرزداران دهلرانی این بار نیز با در دست داشتن پلاکارد، پوستر و پارچه نوشته هایی به مناسبت 13 آبان و با سر دادن شعار های ضد استکباری حضور خود را در دفاع از انقلاب و ارزشها به ثبت رساندند.


آنان همصدا با سراسر کشور در سیل خروشان استکبار ستیزی شریک شدند و اوج اقتدار و عظمت،وحدت و یکپارچگی و تجدید میثاق دوباره با شهدا و آرمانهای انقلاب و دفاع از حریم ولایت به نمایش گذاشتند.


امام جمعه دهلران در تجمع راهپیمایی 13 آبان در میدان بسیج این شهر گفت: مردم با شرکت در راهپیمایی 13 آبان ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر، موجب ناامیدی دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود شدند.


محسن موسوی با اشاره به مبارزات 70 ساله آمریکا علیه ملت ما افزود :این ملت هرگز کودتای 28 مرداد،بازگردان شاه به ملت و جود آوردن ظلم وجور طاغوت،تاسیس سازمان ساواک برای مبارزه با مومنین،علماو اسلام ناب،به شهادت رساندن دانشجویان و ظلم ها و فشارها فراموش نخواهد کرد.


وی با اشاره به اینکه برغم میل دشمنان امام راحل با حمایت ملت انقلاب کرد، افزود:امام با حمایت و حضور مردم توانست رژیم شاهنشاهی را ریشه کن و طاغوت دو هزار و 500 ساله را سرنگون کند.

 

انتهای پیام/ه 

 


برگزاری راهپیمایی 13 آبان در دهلران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.