سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوشش رسانه ای زنده از پیاده روی زائران اربعین

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان گفت: پوشش رسانه ای زنده از تردد زائران اربعین حسینی در مرز بین المللی شلمچه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛داریوش دبیقی مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان با تشریح اقدامات قرارگاه رسانه ای اربعین حسینی (ع) در این مرز گفت: همکاران ما در معاونت های صدا ،سیما ،خبر و فضای مجازی به همراه نیروهای فنی و پشتیبانی برای پوشش و پخش زنده برنامه‌های ویژه اربعین حسینی ، تمام توان خود را به کار بسته اند.

وی افزود: قرارگاه رسانه ای اربعین در شلمچه روزانه از ساعت 7 تا 22 برای برقراری ارتباط های بی شمار و متعدد با شبکه های سراسری و استانی آمادگی دارد و آخرین اخبار و اطلاعات و حال و هوای تردد زوار و اقدامات صورت گرفته را لحظه به لحظه به سراسر ایران مخابره می کنند.

دبیقی گفت: حوزه سیما با ویژه برنامه های "سلام کربلا" و "مرز عاشقی" و گروههای خبری با تولید و تهیه گزارش های متعدد و ارتباط با بخش های مختلف خبری ، اجرای این ماموریت را در نقطه صفر مرزی شلمچه بر عهده دارند.

به گفته مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان، رادیو آبادان هم با تهیه برنامه های مختلف زنده و تولیدی و ارتباط با رادیوهای سراسری و استانی و رادیو اربعین اطلاعات این همایش عظیم را به عاشقان حضرت ثارالله منعکس میکند.

وی افزود: معاونت فضای مجازی مرکز آبادان نیز علاوه بر تهیه محتوا، بارگذاری فیلم و عکس زوار، آخرین وضعیت گرافیکی آب و هوا در چهار شهر کربلا ، نجف ، آبادان و خرمشهر ، باز نشر اطلاعات مهم و پخش زنده برنامه را از کانال تلگرامی شلمچه_اربعین  بر عهده دارد.

 دبیقی همچنین گفت: هم اکنون یک گروه خبری و دو گروه تولیدی از مرکز آبادان در کشور عراق به سر می برند و علاوه بر برقراری ارتباط های زنده در حال  تولید مستند های اربعینی می باشند.

شلمچه تنها مرزی است که اتباع دیگر کشورها که قصد تشرف به عتبات عالیات ازطریق جمهوری اسلامی ایران را دارند، می توانند از آن عبور کنند و تا کنون بیش از 45 هزار نفر از  35کشور جهان این مرز را برای تردد انتخاب کرده اند.

انتهای پیام/د

پیاده روی زوار اربعین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.