سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد بیش از یک میلیون زائر از مرز مهران

استاندار ایلام اعلام کرد : یک میلیون و 45 هزار نفر زائر تاکنون از مرز مهران تردد کرده اند که 950 هزار نفر از مرز خارج و 95 هزار نفر نیز از این مرز وارد کشور شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد : میانگین چند روز اخیر تردد زائران از مرز مهران 180 هزار نفر در شبانه روز است.


وی گفت : پایانه مرزی مهران از لحاظ زیرساخت ها مشکل خاصی ندارد و متوسط خروج زائران دارای مدارک قانونی از گیت های خروجی 20 دقیقه است.


استاندار ایلام افزود : اما مشکل اصلی که موجب اختلال و ازدحام در شهرستان مهران شده حضور زائران فاقد گذرنامه و روادید است که این افراد پس از شناسایی به عقب برگردانده می شوند.


وی تاکید کرد : زائران اتباع کشورهای ترکیه و آذربایجان تنها حق عبور از مرز مهران به داخل کشور عراق را دارند و زائران این کشورها نیز در صورت نداشتن مجوز قانونی عبور به عقب برگردانده می شوند و به آنها اجازه عبور داده نمی شود.


وی تاکید کرد: امسال زیرساخت ها نسبت به سال های گذشته از وضعیت مناسب تری برخودار است و همچین ترافیک با توجه به اعمال قوانین راهنمایی و رانندگی در تمام مسیرهای ورودی استان ایلام و شهرستان مهران اعمال شده است.

 

انتهای پیام/ه

 

 

تردد زائران از پایانه مرزی مهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.