سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین، پایلوت پوشش رسانه‌ای اربعین

معاونت فنی رسانه ملی، صداوسیمای مرکز قزوین را بعنوان مرکز پایلوت برای پوشش رسانه‌ای اربعین و ارائه‌ی سرویس ارتباط زنده به مراکز استان‌ها انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین، با حمایت‌های معاونت فنی رسانه ملی سال گذشته این مرکز گروه‌های فنی ـ. تولیدی را به عراق اعزام کرد که این گروه‌ها در مدت استقرار در عراق علاوه بر تولید مستندی فاخر از پیاده روی اربعین؛ توانست خدمات قابل توجهی در حوزه‌ی ارتباط زنده به مراکز استان‌ها ارائه کند، بدنبال این امر معاونت فنی رسانه ملی امسال صداوسیمای مرکز قزوین را بعنوان مرکز پایلوت برای پوشش رسانه‌ای اربعین و ارائه‌ی سرویس ارتباط زنده به مراکز استان‌ها انتخاب کرد.

معصومی فر از حسن اعتماد معاونت فنی رسانه‌ی ملی در محول کردن این مأموریت به صداوسیمای مرکز قزوین قدردانی و ابراز امیدواری کرد همکاران مرکز قزوین بتوانند همچون سال گذشته این مأموریت را بصورت مطلوب انجام دهند.

وی افزود: هم اکنون ۴ گروه فنی و تولیدی صداوسیمای مرکز قزوین در عراق مستقر شده اند که در حوزه‌های تولید سیما، تولید صدا و تهیه و تولید خبر، گزارشات تلویزیونی، رادیویی و خبری به قزوین و سایر استان‌هایی که با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند ارسال خواهند کرد.

 مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت : گروه‌های اعزامی این مرکز از روز پنجشنبه یازدهم آبان در چند نقطه‌ی عراق حضور یافته اند که تا به امروز با قزوین و چند استان ارتباط زنده برقرار و گزارش‌های خوبی هم برای مرکز قزوین ارسال کرده اند.

انتهای پیام/

حمایت معاونت فنی رسانه ملی از صداوسیمای مرکز قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.