سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس پليس راهنمايی و رانندگی استان ایلام خبر داد؛

کاهش شدت صدمات سوانح رانندگی با بستن کمربند ايمنی

رئيس پليس راهنمايی و رانندگی استان ایلام گفت : کمربند ايمنی يکی از موثرترين ابزاری است که از شدت صدمات وارده در هنگام رانندگی می کاهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سرهنگ محسن ناصری رئيس پليس راهنمايی و رانندگی استان ایلام گفت: کمربند ايمنی از کار آمدترين ابزار ايمنی در وسيله نقليه است که از شدت صدمات و جراحت را در هنگام حوادث رانندگی کاهش می دهد.

وی اظهار کرد:در هنگام سوانح وحوادث رانندگی بيشترين صدمات از ناحيه سر و گردن و پيشانی، سينه و شکم به سرنشينان جلوی خودرو که از کمربند ايمنی استفاده نکرده اند وارد می شود و عواقب آن با توجه به ميزان اهميت ضربه در مصدومان باعث معلوليت هايی خواهد شد.

سرهنگ ناصری افزود:برخورد شديد سرنشين و راننده با قسمت های جلوی خودرو احتمال بروز آسيب و حتی ضربه مغزی را که مهمترين علل مرگ و مير در تصادفات است افزايش می دهد.

وی ادامه داد: برابر ماده 19 قانون رسيدگی به تخلفات رانندگی بستن کمربند ايمنی برای راننده و کليه سرنشينان داخل خودرو اجباری می باشد.

رئيس پليس راهنمايی و رانندگی ایلام اضافه کرد:در جهت کاهش شدت صدمات به خود و سرنشينان ، توصيه می شود قبل از حرکت کمربند ايمنی خود را ببنديد تا سلامت خود و سرنشينان خودرو به خطر نيفتد.

انتهای پیام/ د

توصیه های رئيس پليس راهنمايی و رانندگی ایلام به رانندگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.