سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسخیر لانه جاسوسی در آبان 57 تجلی استکتبارستیزی و غیرت انقلابی بود

جانشین مجتمع دانشگاهی سپاه امام حسین ( ع) با تسلیت اربعین حسینی گفت: تسخیر لانه جاسوسی به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) انقلاب دوم بود و هیمنه آمریکا را شکست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباسسردار محمد رضا شعبانی جانشین مجتمع دانشگاهی سپاه امام حسین ( ع) افزود:تسخیر لانه جاسوسی به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) انقلاب دوم بود و هیمنه آمریکا را شکست.

وی گفت:استکبار جهانی در ادامه سیاست های خصمانه خود علیه ایران اسلامی گروه های تکفیری را در منطقه به راه انداخت تا جلوی نفوذ انقلاب اسلامی را در منطقه بگیرد اما بصیرت رهبر انقلاب و مردم هوشمند و همیشه در صحنه این توطنه را نیز خنثی کرده است.

جانشین مجتمع دانشگاهی سپاه امام حسین ( ع) افزود: حمله دشمنان به سپاه و توان موشکی به خاطر موفقیت های سپاه و قدرت بازدارندگی و نظامی این نیروی ارزشی در منطقه است.

در پایان راهپیمای امروز نیز در بندرعباس قطعنامه ای در 9 بند قرائت شد.

در بخشی از این قطعنامه آمده است: ملت قهرمان و بیدار ایران ،علی رغم لبخندهای فریبکارانه دشمنان مستکبر، روحیه استکبارستیزی خود را همواره حفظ نموده و با هوشمندی و بصیرت کامل و نفی هرگونه سلطه سیاسی، نظامی و اقتصادی بیگانگان، آمریکای جنایتکار را همچنان دشمن شماره یک خود می داند.

انتهای پیام/ف

پایان راهپیمایی 13 آبان در هرمزگان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.