سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر اطلاعات ;

شتاب حرکت زائران در مرز شلمچه ستودنیست

وزیر اطلاعات گفت: امسال تمامی امکانات در شلمچه نسبت به پارسال تفاوت بسیار فاحش دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام و السلمین سید محمد علوی وزیر اطلاعات امروز در جلسه ستاد اربعین خوزستان در محل دفتر پایانه شلمچه افزود: سال گذشته جمع های ۵۰ تا ۱۰۰ نفر را می دیدم که مشکل ویزا و یا سایر موارد داشتند اما امروز در مسیر چهار کیلومتری که در مرز شلمچه طی کردیم تنها با چهار مورد از افراد برخورد کردیم که مشکل فردی همچون چک برگشتی و غیره داشتند .

وی گفت: البته تعداد انگشت شماری از کاروان ها بودند که افراد آنها را بدون تعیین تکلیف ویزایشان به این جا آورده بودند. 

علوی با قدردانی از تمامی دستگاه های تاثیر گذار در تامین امنیت در مرز شلمچه افزود: به گفته رسول اکرم(ص) امنیت یک نعمت ناشناخته است و ملموس نیست، ناملموس تر و ناشناخته تر از خود امنیت که یک نعمت شناخته است، عوامل پشت پرده ای هستند که آن امنیت را برقرار می کنند و به حق در عرصه امنیت بایستی گفت که امنیت آفرینان، سربازان گمنام امام عصر و خدمت گذاران گمنام مردم ما هستند. 

وزیر اطلاعات گفت: قدردانی می کنم از تمامی مسئولان به خاطر همدلی و هم فزایی که در عرصه ایجاد امنیت و آرامش در منطقه دارند. 

علوی افزود: به لحاظ خدمات اداری چه در مبحث ویزا، گذرنامه و یا خدمات مالی، بهداشتی و سایر موارد چند سالی است که توفیق داشتیم در خدمت دوستان باشیم و سال به سال الحمدالله شرایط خدمات رسانی را رو به بهبود دیدیم. 

وی گفت: امسال تمامی امکانات نسبت به پارسال تفاوت بسیار فاحش دارد، کاری که دوستان ما در نیروی انتظامی، گمرک، مرزبانی و سایر دستگاههایی موثر در امر خدمات رسانی به زائران انجام می دهند از سرعت بسیار بالا و ارزشمندی برخوردار است. 

وزیر اطلاعات افزود: حرکت کاروان ها از دروازه های متعدد موجود در مرز شلمچه از شتاب و سرعت بسیار بالایی برخوردار بود و این قابل ستایش، تحسین و تقدیر است.

انتهای پیام/د

امسال هیچ جمع بلاتکلیفی در شلمچه وجود ندارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.