سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف دو تن و ۶۰۸ کیلوگرم مواد مخدر در جنوب شرق کشور

جانشین انتظامی سیستان وبلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف دو تن و ۶۰۸ کیلو گرم مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ احمد طاهری جانشین انتظامی سیستان وبلوچستان در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر" و پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای باندی که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودرو‌های تیزرو اقدام به انتقال مواد مخدر از مرز‌ها به عمق استان می‌کردند، شناسایی شدند.

وی افزود: اعضای این باند مسلح، شب گذشته با یک دستگاه وانت تویوتا در محور‌های فرعی شهرستان ایرانشهر، گرفتار کمین یگان‌های عملیاتی پلیس شدند و با آن‌ها به صورت مسلحانه درگیر که در این درگیری یکی از قاچاقچیان به هلاکت رسید.

سرهنگ طاهری با اشاره به حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه، گفت: قاچاقچیان که توان مقابله با آتش پر حجم ماموران را نداشتند با به جا گذاشتن خودرو حامل مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شده و ماموران در پاکسازی منطقه درگیری یک تن و ۱۰۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی یک باند بزرگ دیگر مواد مخدر گفت: در این عملیات اعضای این باند که با استفاده از چهار دستگاه خودرو سبک در حال جابه جایی مواد مخدر بودند، توسط ماموران انتظامی شهرستان‌های "سراوان"، "خاش"و "زاهدان " شناسایی شده و در یک عملیات غافلگیرانه ضمن توقیف این خودروها، هفت قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه دار دستگیر و در بازرسی از خودروها، یک و تن ۵۰۶ کیلو تریاک کشف شد.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان افزود: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

انتهای پیام/ع

 انهدام باند موادمخدر درسیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.