سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات به گندمکاران استان سمنان

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از پرداخت تسهیلات صفر درصد به گندمکاران این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، لطف الله رضایی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اعلام این خبر گفت : طرح پرداخت تسهیلات صفر درصد به گندمکاران استان سمنان ، با هدف تأمین مالی کشت پاییزه ، تامین بذرو کود و نیز تأمین بخشی از سرمایه در گردش گندم‌کارانی است که با وجود تحویل گندم به سیلوها تا کنون موفق به دریافت وجوه گندم تحویلی خود نشده‌اند.


وی افزود:این کشاورزان حداکثر تا 70 درصد وجه گندم تحویلی خود را به صورت علی‌الحساب به عنوان تسهیلات دریافت می‌کنند و مدت بازپرداخت این تسهیلات دو ماهه و با نرخ سود صفر درصد است .


رضایی گفت : بر اساس مصوبه هیات مدیره بانک کشاورزی کشور به گندمکاران استان سمنان که مشمول این طرح هستند به ازای هرهکتار گندم تحویلی به سیلوها، تا سقف 10 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: مستند تشخیص سطح زیر کشت گندم در اجرای این طرح، میزان گندم تحویلی کشاورزان به سیلوهاست بنابراین هر چهار تن گندم تحویلی معادل یک هکتار زمین زیر کشت گندم به صورت آبی و هر یک تن گندم تحویلی در مناطق دیم نیز معرف یک هکتار از این اراضی است.


رضایی تصریح کرد: بر اساس شیوه پرداخت این تسهیلات، کشاورزان مشمول به بانک عامل اجازه می‌دهند که پس از اینکه دولت بهای گندم تحویلی را واریز کرد ، بانک ابتدا نسبت به برداشت مبلغ باقیمانده تسهیلات از مجموع واریزی دولتی اقدام و مبلغ باقیمانده را به حساب کشاورزان واریز کند.


انتهای پیام / ه


پرداخت تسهیلات صفر درصد به کشاورزان استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۶
کاشت گندم در هر هکتار بیشتر از یک میلیون تومان بذر و کود نیاز داره . آیا هزینه های دیگری نداره؟
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۶
لطفا به مشکلات کشاورزان رسیدگی کنید