سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت تیم‌های پایه باشگاه نفت تهران تعطیل شد/ حکم برکناری فریادشیران رسید

با اعلام مدیر آکادمی نفت تهران فعالیت تیم‌های پایه این باشگاه تعطیل و پس گذشت ساعاتی فریادشیران هم از سمتش برکنار شد.

ناصر فریاد شیران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره حمایت نشدن تیم‌های پایه باشگاه نفت تهران از سوی حمیدرضا جهانیان، مالک این باشگاه اظهار کرد: به دلیل اینکه جهانیان به جز یک دست لباس زرد هیچ امکاناتی در اختیار تیم‌های پایه نفت قرار نداده است و هرگونه حمایت مالی و معنوی را از آن‌ها دریغ می‌کند، فعالیت تیم‌های پایه نفت تهران از فردا (شنبه) تعطیل است.

او افزود: این تعطیلی تا زمانیکه جهانیان هزینه اجاره زمین مسابقه و تمرین و همچنین سایر مخارج تیم‌های پایه نفت را پرداخت کند، تداوم دارد. متاسفانه او از فضای فوتبال خارج شده است و تنها دنبال خودنمایی است. این درحالی است که یکی از الزام‌های AFC برای صدور مجوز حرفه‌ای بحث توجه آن‌ها به آکادمی است.

مدیر آکادمی باشگاه نفت تهران تصریح کرد: اتوبان حمایت با جهانیان یک طرفه است و او هیچ اعتنایی به وضعیت تیم‌های آکادمی نفت ندارد. به همین دلیل باید بگویم جهانیان صلاحیت مالکیت باشگاه باسابقه، بازیکن ساز و ریشه دار نفت را ندارد و متاسف هستم که هیئت واگذاری باشگاه نفت چنین فردی را به عنوان مالک انتخاب کرده است. جهانیان حتی در روز‌های ابتدایی مالکیتش در نفت تهران نمی‌دانست این باشگاه تیم‌های آکادمی دارد.

فریادشیران در پایان خاطرنشان کرد: برای خودم متاسف هستم که به دلیل رفتار صادقانه با جهانیان رو در روی برخی از دوستان نزدیکم قرار گرفتم. او توجهی به رفع مشکلات باشگاه نفت ندارد و حیثیت چهره‌های بزرگی مانند علی کریمی و حمید درخشان را به بازی گرفته است. جهانیان نشستی که قرار بود ساعت یک امروز با درخشان برگزار کند نادیده گرفته است و برای خودنمایی به نمایشگاه مطبوعات رفته است. مالکیت باشگاه نفت همچنان در اختیار مالک قبلی است و من به عنوان مدیر آکادمی اجازه نمی‌دهم بازیکنان تیم‌های پایه در تیمی فعالیت کنند که جهانیان آن را مدیریت می‌کند.

**خبر خلع مسئولیت ناصر فریادشیران در حالی منتشر شده که ساعتی پیش از آن مدیر سابق تیم‌های پایه نفت در گفتگویی با باشگاه خبرنگاران کلیه فعالیت‌های تیم‌های پایه این باشگاه را به دلیل حمایت نشدن از سوی مالک باشگاه تعطیل اعلام کرده بود و جهانیان را فردی ناکارآمد برای مدیریت باشگاه نفت خوانده بود.


انتهای پیام/

اظهارات فریادشیران درباره وضعیت بحرانی باشگاه نفت تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۶
علت چیه؟