سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت یوم الله 13 آبان:

حبیبی: مردم با هشیاری در جهت مخالفت با آمریکا گام برمی‌دارند

دبیر کل جبهه ایستادگی گفت: مردم با هشیاری و تصمیمات درست آمریکایی‌ها را شناختند و در جهت مخالفت با آنها گام برمی‌دارند.

یدالله حبیبی دبیر کل جبهه ایستادگی در گفتگو با خبرنگار احزاب‌ تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اینکه چرا مردم ایران بعد از گذشت حدود 4 دهه از انقلاب اسلامی هنوز شعار "مرگ بر آمریکا" را سر می‌دهند، اظهار کرد: در 40 سال گذشته دشمنی آمریکا نسبت به ایران کاسته  نشده است، بنابراین به فرموده امام (ره) رابطه ما با آمریکا ارتباط گرگ و میش است و هیچ چشم‌انداز روشنی‌ در بهبود روابط ایران با آمریکا وجود ندارد.

وی افزود:‌  طبیعی است که جریان حق‌مداری مانند جمهوری اسلامی نمی‌تواند تحت هیچ شرایطی با جریان باطل آمریکایی کنار بیاید.

حبیبی افزود: درود بر مردم ایران که با هشیاری و تصمیمات درست آمریکایی‌ها را شناختند و در جهت مخالفت با آنها گام برمی‌دارند.

دبیر کل جبهه ایستادگی به عامل اصلی دشمنی آمریکا با ایران اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها به دنبال سیطره بر منطقه هستند از طرفی ‌منافع ملی خود را به ویژه در بحث انرژی در خلیج‌فارس جستجو می‌کند، همچنین بازار فروش تسلیحات در این منطقه داغ است، اما وحدت مسلمانان می‌تواند جلوی مطامع آمریکایی‌ها را بگیرد و درس گرفتنکشورهای مختلف از انقلاب اسلامی  به مبارزه با استکبار جهانی کمک می کند.

حبیبی خاطر نشان کرد: نقض عهدهای آمریکا به ویژه در برجام ماهیت اصلی آمریکا را برای جهانیان روشن کرد و ما پیش از آن به ماهیت اصلی آنها پی برده بودیم، کسی که به عهده‌اش وفادار نیست نمی‌تواند  به دنبال احقاق  حقوق بشر و نظم جهانی در دنیا باشد.

وی در پایان یادآور شد:  با توجه به توانمندی‌هایی  جمهوری اسلامی توانسته‌ایم حتی با توسل به زور آمریکا را سرجایش  بنشانیم.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.