سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

آغاز محدودیت صبحگاهی ترافیکی در جاده‌های مازندران

پلیس راهور صبح امروز بعد از یک روز بارندگی و لغزنده بودن جاده‌های مازندران ادامه محدودیت‌های آمد و شد وسایل نقلیه را اعمال کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز جمعه ۱۲ آبان از جاده هراز ممنوع شد.

وی بیان اینکه امروز محدودیت ترافیکی در جاده سوادکوه نیز اعمال می‌شود، افزود: آمد و شد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران به محدودیت ترافیکی جاده چالوس اشاره کرد وگفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۱۲ آبان از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع خواهد شد.

سرهنگ قدمی افزود: با اعلام مأموران پلیس راه مازندران در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ امروز جمعه ۱۲ آبان از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد شد.
وی گفت: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملان موادسوختی و یا فاسد شدنی از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد و شد موتورسیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۳ آبان از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و برعکس ممنوع شد.

وی گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

انتهای پیام/آ

محدودیت‌های ترافیکی صبح جمعه در جاده‌های مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.