به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند تن از مسافران پرواز مشهد به مقصد دوشنبه تاجیکستان اعلام کردند: در حالی که در گذرنامه مهر خروج از کشور ثبت شده بود و در هواپیما نشسته بودیم اعلام کردند از هواپیما پیاده شوید تا لاستیکهای هواپیما را باد کنند.
این مسافران ادامه داد: آنها از ما خواستند یک ربع در داخل اتوبوسهای مخصوص فرودگاه تأمل کنند تا مشکل برطرف شود، اما آنها مسافران را به سالن منتقل کرده و با وعدههای چند دقیقهای تا ساعت 20 معطل و سرگردان نگه داشتهاند.
به دنبال اعتراضات پیدرپی مسافران و شکایت کتبی آنها از مسئولان شرکت هواپیمایی آسمان، نماینده دادستان مشهد در فرودگاه حضور یافته است.
حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد با تایید معطلی 12 ساعته مسافران مشهد به مقصد دوشنبه تاجیکستان اظهار داشت: پس از حضور نماینده دادستان مشکل برطرف و پرواز ساعت 21:46 به مقصد دوشنبه انجام شد.
وی علت این معطلی را نقص فنی هواپیما عنوان کرد و افزود: چند هواپیمای دیگر قرار بود جایگزین شود که به دلایلی مقدور نشد.
انتهای پیام/ی