سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعالی مدرسه؛

امکانات و ابزار‌های آموزش و پرورش در خدمت تعالی مدرسه

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: همه امکانات و ابزار‌های آموزش و پرورش باید در خدمت تعالی دانش آموز، معلم و مدرسه باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خدانظر دریکوندمدیر کل آموزش و پرورش لرستان افزود: فعالیت و برنامه‌های آموزش و پرورش زمانی اثر بخش است که به مدارس راه پیدا کندو توسط معلم و مدیر مدرسه اجرا شود.

وی در ادامه به جامعیت برنامه تعالی مدیریت مدرسه اشاره کردو افزود: دامنه این برنامه حوزه‌های مختلف آموزشی، پرورشی، تربیت بدنی، خدماتی و پژوهشی را در برمی گیرد و هیچ فعالیتی در مدرسه وجود ندارد که از دید این برنامه مغفول مانده باشد.

دریکوند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را نقشه راه مدیران خواندو عنوان کرد: مدیران باید به محتوای این سند اشراف داشته باشند و با اهداف و سیست‌های راهبردی آن آشنایی داشته باشند.

وی افزود: در باب مشارکت این برنامه‌ها به صورت جزیی موارد مشارکت دانش آموزان، معلمان و خانواده‌ها را احصاء می‌کند و به مصادیق آن‌ها هم اشاره می‌کند.

دریکوند بر این نکته تاکید کرد که اگر به شاخص‌ها، محور‌ها و معیار‌های این برنامه در مدارس توجه شود، لزومی برای ارسال بخشنامه‌های مربوط به برنامه‌ها و فعالیت‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/م

همه امکانات و ابزار‌های آموزش و پرورش باید در خدمت تعالی مدرسه باشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.