سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اعزام ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه خواجه‌نصیر به سفر اربعین حسینی

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از اعزام ۱۰۰ دانشجوی این دانشگاه به سفر اربعین خبر داد.

علیرضا مرکزی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  جزئیات اعزام کاروان دانشجویی این دانشگاه جهت اعزام به سفر اربعین حسینی را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه کاروان دانشجویی نور خواجه نصیر به ظرفیت 100 دانشجو شامل 70 دانشجوی پسر و 30 دانشجوی دختر تشکیل شده است، افزود: در مجموع 600 هزار تومان به عنوان هزینه ارزش‌گذاری شده است که 200 هزار تومان از هر دانشجو دریافت شده و مابقی را دانشجویان پس از بازگشت به صورت اقساطی پرداخت  خواهند کرد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تصریح کرد: به دلیل تعداد کم دانشجویان این کاروان با کاروان‌های دیگر ادغام شد و چهارشنبه 10 آبان بعد از نماز مغرب و عشا طی یک مراسم بدرقه رسمی حرکت خود را از این دانشگاه به سوی عراق آغاز کرد و از پایانه مرزی چذابه از کشور خارج شد.

مرکزی عنوان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده دانشجویان فقط در شهرهای نجف و کربلا اقامت خواهند داشت و به شهرهای دیگر سفر نخواهند کرد و چهار روز پیاده‌روی هدف‌گذاری شده که با موکب‌های بزرگی این فعالیت انجام شده تا دانشجویان قبل از عصر در آن‌ ساکن شوند و برای شب‌ها نیز برگزاری هیئت برنامه‌ریزی شده است.

وی یادآور شد: آخرین موکبی که این کاروان در بین راه در آن اقامت دارد موکب شباب المقاومه دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی است که در عمود 902 برپا می‌شود و در نهایت این کاروان در روز جمعه 19 آبان از پایانه مرزی مهران وارد کشور می‌شود.

انتهای پیام/

اعزام دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر به سفر اربعین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.