سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شلاب در بابل

هفتمین دوره همایش شلاب، شناخت فرهنگ مازندران در بابل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  عیسی محمدی‌فیروزجایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل گفت: محور این دوره از همایش، جایگاه زن در فرهنگ عامه مازندران، نقش زن و مادر در حفظ و انتقال میراث معنوی مازندران، جنبه‌های کمتر شناخته شده فرهنگ عامه مازندران و باورها، اعتقادات و آیین‌های مردم این سامان است.

وی با اشاره به اینکه فراخوان مقاله علمی هفتمین همایش شلاب شناخت فرهنگ مازندران انجام شد، افزود: انتخاب موضوع آزاد بوده، ولی مشروط به پیوند آن با فرهنگ بومی مازندران است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل با اشاره به شرایط نگارش، گفت: ذکر عنوان کامل مقاله، درج نام و نام خانوادگی کامل نویسنده یا نویسندگان همراه با مشخّصات علمی هر یک به ترتیب رتبه علمی دانشگاهی، رشته تحصیلی، محل تدریس، ذکر نشانیِ الکترونیکی و تلفن تماس در زیرنویس، آوردن چکیده فارسی مقاله شامل معرفی و بیان فشرده موضوع مقاله، رویکرد و روش تحقیق، طرح بحث اجمالی و اشاره به نتایج مهم پژوهش، در حداکثر ٢٥٠ کلمه، درج واژگان کلیدی برای ارسال به دبیرخانه همایش ضروری است.

محمدی افزود: مقالات ارائه شده باید شامل مقدمه (اعم از چکیده، چرایی و اهمیت تحقیق)، گفتار اصلی، برآیند یا نتیجه گیری و فهرست مآخذ باشد.

وی گفت: ارسال مقاله حداکثر تا تاریخ ٢٠ آبان ماه ١٣٩٦ به یکی از نشانی:yosef.elahi@gmail.com، shahram٣٢٦@gmail.com، azabihin@yahoo.com و یا به صورت پستی به دبیرخانه همایش به نشانی بابل ـ. خیابان فلسطین ـ. میدان انتفاضه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل میسر است.

انتهای پیام/آ

برگزاری همایش شلاب، شناخت فرهنگ مازندران در بابل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.