سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبر در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات مطرح کرد؛

ارائه خدمات واحد‌های دانشگاه آزاد به زائران اربعین/ دانشجویان نخبه از تخفیف شهریه برخوردار می‌شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از خدمات رسانی واحد‌های دانشگاه آزاد در مرز‌های غربی کشور به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد: دانشجویان دختر که در هر واحد دانشگاهی مشغول تحصیل هستند، می‌توانند در واحد هم‌سطح دانشگاه مبدأشان به طور دائمی و تا پایان تحصیلاتشان مهمان بگیرند.

وی در خصوص سفر زیارتی اربعین دانشجویان و مسئله غیبت آنها در کلاس‌های درس مطرح کرد: غیبت دانشجویانی که در مراسم اربعین شرکت می کنند موجه بوده و در همین راستا بخشنامه‌ای به تمام واحدهای دانشگاهی سراسر کشور ابلاغ شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه واحدهای دانشگاه آزاد در مرزهای غربی کشور همه نوع کمک و خدمت به زوار ارائه می‌دهند، افزود: دانشگاه آزاد فعالیت‌های گسترده‌ای را در راستای راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و اشتغال دانشجویان آغاز کرده است.

تلاش برای جداکردن پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد و سازمان سنجش

رهبر ادامه داد: دانشجویانی که رتبه زیر 2000 در کنکور کسب کرده اند از تخفیف شهریه در طول سال تحصیلی در همان مقطع برخوردار می‌شوند و همچنین در همین زمینه وامی به دانشجویان اعطا شده که میزان آن برای هریک از آنها متفاوت است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: درصدد هستیم تا پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد جدا از سازمان سنجش انجام شود؛  درباره جدا شدن دوباره جذب دانشجو در دانشگاه آزاد از سازمان سنجش طرحی به مجلس ارائه کرده‌ایم که برای انجام این کار نیاز به یک مصوبه‌ای در این خصوص داریم.

تشکیل کمیته‌ای در شورای عالی انقلاب فرهنگی برای حذف کنکور

وی با بیان اینکه کمیته ای در شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص مسئله حذف کنکور تشکیل شده است، ادامه داد: کمیته حذف کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شده تا پس از بررسی شرایط متناسب با استعداد ها بدون کنکور وارد رانشگاه شوند.

رهبر گفت: شناسایی واحدهای زیان ده از 2 سال پیش شناسایی و تلاش کرده ایم درآمد زایی ایجاد کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاد آور شد: تعداد تشکل های دانشگاه آزاد از دولتی بیشتر هستند و آنها در چهار چوب قانون و مقررات فعالیت می کنند و در این شرایط ما از این تشکل ها حمایت می کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: غیبت ، دانشجویان ، نخبه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.