سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی۲۴ موکب برای پذیرایی از زائران هنگام بازگشت در شلمچه

مسئول کمیته پشتیبانی و حمایت های مردمی مرز شلمچه از پیش بینی ۲۴ موکب برای پذیرایی از زائران در هنگام بازگشت از کربلا در مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛مکی یازع در مسئول کمیته پشتیبانی و حمایت های مردمی مرز شلمچه با اشاره به خدمات رسانی ۴۲۰ موکب اعم از بین راهی و مستقر در منطقه گفت: از آنجایی که ممکن است در طول مدت گذشته توان مالی و جسمانی مواکب کم شود لذا ۲۴ موکب را برای بازگشت زائران در نظر گرفته ایم ضمن آنکه ذخیره سازی آب، کنسرو، برنج و غیره نیز انجام شده است.

وی، هدف از انجام این کار را بالا بردن توان مواکب برای پذیرایی از زائران نام برد و افزود: آمادگی تا پایان ماه صفر برای پذیرایی از زائران وجود دارد.

یازع با اشاره به توزیع رایگان آب، یخ، گاز، نان و آرد در میان مواکب فعال در مرز شلمچه گفت: با توجه به تقسیم کاری انجام شده در میان مواکب، خدمات رسانی به زائران به نحو خوبی به انجام می رسد. 

وی افزود: در زمان حاضر طبق برنامه ریزی انجام شده  صبحانه زائران تا ساعت ۱۰ صبح، ناهار تا چهار بعد از ظهر و شام تا چهار صبح به مرور و به تناسب حضورشان در میان آنها توزیع می شود.

انتهای پیام/د

بازگشت زوار از مرز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.