سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صنعتگران؛ سربازان اقتصادی کشور هستند

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: امر به معروف و نهی از منکرراه اصلی رسیدن به اهداف الهی و سنگر انسان در مقابل هجمه‌های فرهنگی و انحرافات دینی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  قاضی سید امیر مرتضوی در مراسم تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره مفلحون واحد‌های صنعتی، گفت: کسی که تلاش می‌کند در راه امرار معاش خانواده مانند مجاهدی است که در راه خدا تلاش می‌کند پس صنعتگرانی که در هر شرایط اقتصادی خود را وفق می‌دهند سربازان اقتصادی کشور هستند که این مسیر را طی می‌کنند.

وی افزود: همواره باید به امر به معروف و نهی از منکر توجه داشته باشید زیرا اگر این مسئله کمرنگ شود آثار خود را بر مسائل مختلف معنوی خواهد گذاشت و انسان را دچار مشکل می‌کند.

قاضی مرتضوی ادامه داد: در واقع مقدمه هر مسئله‌ای بخصوص پیشگیری همان امر به معروف و نهی ازمنکر است یعنی نظارت همگانی که قائل به زمان و مکان نیست.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی عنوان کرد: قوه قضائیه همواره در کنار صنعتگران هست و این تکلیفش را جامعه عمل رسانده که یکی از آن‌ها تشکیل شورای امر به معروف و نهی ازمنکر در کارخانه‌ها است که شکل گرفته است و تمام مسائل در آن بررسی و عملیاتی می‌شود.

قاضی مرتضوی تأکید کرد: قوه قضائیه به صورت مستمر طبق دستور العملی که در خصوص مسائل اقتصاد مقاومتی دارد کارگروهی تشکیل داده تا در بخش صنعت و حوزه اقتصاد تمام موارد رصد، اجرایی و عملیاتی می‌شود تا صاحبان صنعت دچار مشکلی نشوند.


انتهای پیام//ف. ح
 

تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره مفلحون واحد‌های صنعتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.