سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات اجرایی شهرک صنعتی شماره 4 سنندج آغاز شد

فعالیت اجرایی و آماده سازی شهرک صنعتی شماره 4 شهرستان سنندج با 305 هکتار زمین در روستای سرنجیانه، با حضور مسئولان کشوری و استانی کلید خورد .

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در مراسم عملیات اجرایی و آماده سازی شهرک صنعتی شماره 4 شهرستان سنندج که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، استاندار کردستان، فرماندار سنندج و سایر مدیران اجرایی استان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه با کش و قوس های بسیار و تلاش معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، پروژه عملیات اجرایی این شهرک با 305 هکتار زمین آغاز شده است .

محمد دره وزمی افزود: از 305 هکتار زمین مورد نظر، مطالعات و طراحی نقشه های آن از جمله، خیابان کشی ها و جانمائی ها برای 254 هکتار آن تهیه شده است که از این میزان 75 هکتار را به عنوان فاز اول و مابقی آنرا در فازهای بعدی به انجام خواهیم رساند .

وی عنوان کرد: با توجه به وضعیت و توپوگرافی خاص سنندج این نقطه از هرلحاظ دارای توجیه فنی و اقتصادی است که امیدواریم با تلاش های دلسوزانه معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و استاندار کردستان هرچه زودتر این زمین ها در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد .

انتهای پیام/م

آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی شماره 4 سنندج 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.