سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف 13 کیلو گرم تریاک در تبریز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی از کشف 13کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک، دستگیری و انهدام باند سه نفره قاچاق موادمخدر در تبریز خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ قاسم دهقانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی در تشریح این خبر گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در تبریز، شناسایی و دستگیری اعضای این باند را در دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه داد: ماموران در تحقیقات اولیه یک نفراز قاچاقچیان سابقه دار و تحت تعقیب مواد مخدر را شناسایی کردند و با شناسایی وی مشخص شد که این متهم با تشکیل باندی، با یک دستگاه پژو405، در پوشش مسافرت‌های خانوادگی و به صورت فرا استانی با شیوه‌های خاص نسبت به انتقال و توزیع مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به آذربایجان شرقی اقدام می‌کرد.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد این باند مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک را از یکی ازاستان‌های جنوبی کشور خریداری و با یک دستگاه خودوری سواری در حال انتقال به تبریز هستند.

وی گفت: ماموران خودرو متهمان را در یکی از محورهای مواصلاتی تبریز شناسایی و پس از توقیف آن راننده و دو سرنشین را دستگیر و در بازرسی از داخل خودروی مقدار 12کیلو و 940گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی افزود: ماموران هم‌چنین در بازرسی از منزل متهمان مقدار100گرم سوخته تریاک، دو عدد ترازوی توزین مواد و یک عدد وافور کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان اشاره به این‌که متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانوی به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت : از تمام شهروندان تقاضا می شود هر گونه موارد مشکوک در زمینه مواد مخدر را به پلیس 110 و یا به شماره تلفن 2184214 پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ش

دستگیری و انهدام باند سه نفره قاچاق موادمخدر در تبریز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.