سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام 470 دانشجو از استان اردبیل به کربلای معلی

بیش از ۴۷۰ دانشجوی اردبیلی در سامانه سقا به صورت قطعی ثبت‌نام کرده و عازم همایش پیاده‌روی اربعین می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، روح‌اله نعمتی دبیر ستاد دانشجویی پیاده‌روی اربعین حسینی در اردبیل دیروز در جلسه بررسی و هماهنگی اعزام دانشجویان اردبیلی به همایش پیاده‌روی اربعین اظهار داشت: بیش از 470 دانشجوی اردبیلی در سامانه سقا به صورت قطعی ثبت‌نام کردند و نیز بیش از 150 نفر از زائران ثبت‌نام کننده نیز به صورت متمرکز به کربلای معلی اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: افراد ثبت‌نام کننده که به صورت متمرکز به کربلا اعزام خواهند شد روز 11 آبان ماه طی مراسم بدرقه‌ای که با سخنرانی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، مقابل مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد، به این همایش بزرگ اعزام خواهند شد.

دبیر ستاد دانشجویی پیاده‌روی اربعین حسینی در اردبیل با بیان اینکه مراسم بدرقه زائران اربعین حسینی ساعت 13 روز پنجشنبه 11 آبان‌ماه در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد، گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

رحمتی از اجرای طرح نایب‌الشهید در این همایش خبرداد و افزود: دانشجویان زائر در این همایش پیاده‌روی به نیابت از یک شهید در همایش پیاده‌روی اربعین حسینی حاضر خواهند شد که این امر سبب می‌شود تا حال و هوای معنوی این همایش عظیم دوچندان شود.

دبیر ستاد دانشجویی پیاده‌روی اربعین حسینی در اردبیل همایش پیاده‌روی اربعین را نماد اتحاد و وحدت تمامی مسلمانان در جهان برای گردهمایی در روز اربعین در کربلا دانست و تصریح کرد: این حضور بیانگر همبستگی مسلمانان بوده تا دشمنان اسلام مایوس و ناامید شوند.

 

انتهای پیام/ع

اجرای طرح نایب‌الشهید در همایش پیاده روی اربعین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.