سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ریگان؛

همبستگی شیعه وسنی در ریگان ورونق اقتصادی

فرماندار ریگان گفت:اتحاد وهمبستگی بین اهل تسنن وتشیع باعث رونق اقتصادی واشتغال شهرستان ریگان می شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان امین باقری فرماندار ریگان گفت:اتحاد وهمبستگی بین اهل تسنن وتشیع در شهرستان ریگان باعث رونق اقتصادی واشتغال خواهد شد .

وی در دیدار با امام جمعه اهل سنت شهرستان ریگان افزود: یکی از اولویتهای ما در شهرستان ریگان ایجاد اشتغال می باشد تا افراد جویای کار مشغول به کار شوند .

وی با اشاره به اینکه در گذشته در روستاهای شهرستان قالی بافی از رونق خاصی برخوردار بود اظهار کرد: این رونق رو به فراموشی سپرده شده است که به زودی احیا خواهد شد .

فرماندار ریگان  تصریح کرد:با راه اندازی چندین دار قالی وکارگاهای اموزشی در روستاهای شهرستان این هنر در 3نقطه از شهرستان ریگان احیا شده است .

باقری بیان کرد: این صنعت فراموش شده توسط معین اقتصاد مقاومتی کمیته امداد واداره صنعت ومعدن وتجارت وفرمانداری شهرستان در حال اموزش در روستاهای شهرستان می باشد .

وی ابراز کرد :معین اقتصاد مقاومتی در شهرستان ریگان بیش از 30صندوق خرد روستایی در حال راه اندازی دارد که این صندوق ها به دلیل استقبال اهالی روستاها افزایش خواهد یافت .

فرماندار ریگان از اتحاد مثال زدنی در بین اهل تسنن وتشیع در شهرستان ریگان اشاره نمود واظهار کرد:شهرستان ریگان نمونه اتحاد بین اهل تسن وتشیع در استان کرمان می باشد .

باقری در ادامه از ساخت یک واحد آموزشی در منطقه اهل تسنن در این منطقه خبر داد وابراز کرد :یه زودی یک واحد اموزشی دیگر در این منطقه ساخته خواهد شد .

وی در ادامه با اشاره به اینکه دهیاران وشوراهای اسلامی ر روستاها فعال باشند تاکید کرد: از فرصتهایی که در اختیار دارند جهت خدمت به مردم روستاها قدمهای مثبتی بردارند .

فرماندار ریگان از راه اندازی اورژانس بیمارستان ایت الله هاشمی رفسنجانی شهرستان در اواخر آبانماه در این شهرستان خبر داد وعنوان کرد: بخش های زنان داخلی واطفال وجراحی به زودی راه اندازی خواهند شد .

باقری با اشاره به اینکه به زودی پست 132کیلووات شهرستان ریگان احداث خواهد شد افزود: با احداث این پست افت ولتاز در شهرستان برطرف خواهد شد .

در این دیدار امام جمعه اهل سنت بااشاره به مشکلات عدم آنتن دهی تلفن همراه در برخی نقاط ریگان خواستار رسیدگی در این زمینه شد .


مولوی اسلام ملا زهی با اشاره به اینکه اتحاد در این شهرستان مثال زدنی است افزود :مردم اهل تسنن در کنار اهل تشیع در راهپیمایی 13ابان شرکت خواهند نمود .

وی خواستار اشتغال زایی برای مردم نقاط محروم این شهرستان شد .

انتهای پیام/ح

وحدت شیعه وسنی در ریگان مثال زدنی است

برچسب ها: اخبارکرمان ، تسنن ، ریگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.