سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت پزشکان متخصص به کشور

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: اجرای طرح تحول سلامت موجب بازگشت پزشکان متخصص به کشور شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا عبادی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان وزارت بهداشت گفت: با حذف دلال‌ها و اجرای طرح تحول سلامت ، هزینه درمان از جیب مردم را کاهش داد به گونه ای که پزشکان هم از درآمد خود راضی باشند.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح 2 دستگاه MRI دولتی در همدان و ملایر خریداری و نصب شد همچنین تمام شهرستان‌های استان مجهز به تجهیزات آندوسکوپی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: در حال حاضر نیز اشعه و رادیوتراپی با کمترین هزینه در تمام شهرستان ها انجام می شود همچنین خدمات اورژانس با تجهیزات لازم ساماندهی شده است.

 عبادی ادامه داد: اجرای طرح تحول سلامت کمک حال بیمارانی شد که توان مالی نداشتند و برای مداوای بیماری خود با مشکل مواجه بودند.

وی با بیان اینکه این طرح در حال تکمیل است ادامه داد: هنوز افراد کم‌توان و دارای تمکن مالی به خوبی مشخص نشده‌ اند و یارانه های پیش بینی شده توسط‌ دولت به صورت غیر هدفمند توزیع می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:هم اینک همه افراد از این یارانه‌ها به یک میزان بهره‌مند می شوند در حالیکه هدفمندی یعنی برخورداری و استفاده افراد بی‌بضاعت از یارانه دولتی است.

عبادی خاطرنشان کرد: یکی از عمده مشکلات حوزه درمان، سیستم نوبت دهی و ویزیت بیماران است که تنها با ارتقای فرهنگ مردم حل می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: پیوند کلیه و قرنیه در همدان انجام می‌شود و با اعزام پزشکی به تهران برای آموزش قرار است پیوند کبد نیز به زودی در این استان انجام شود.

انتهای پیام/ د

اجرای طرح تحول سلامت موجب بازگشت پزشکان به کشور

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.