سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با مانع تراشی در مسیر اجرای طرح ها

پس از اجرا و پیشرفت طرح های عمرانی و خدماتی ایجاد مانع در مسیر طرح های کهگیلویه وبویراحمد جایگاهی ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛استاندار در دهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصادبرخورد جدی با مانع تراشی (موانع)در مسیر اجرای طرح های عمرانی مقاومتی استان در سال جاری گفت: اگر اجرای طرح‌های عمرانی دارای مشکل و گیر قانونی بوده است باید دستگاه مربوطه، قبل از اجرای طرح اقدامات لازم را انجام می‌داد و پس از اجرا و پیشرفت طرح، دیگر مانع ایجاد کردن در مسیر طرح‌های عمرانی جایگاهی ندارد.


علی محمد احمدی با اشاره به اینکه عملکرد مدیران دستگاه‌های مختلف استان و صداقت آن‌ها با مردم به طور مستمر رصد خواهد شد افزود: دستگاه‌هایی که در مسیر طرح‌های عمرانی مانع ایجاد کنند شناسایی و با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.


وی ادامه داد: با توجه به کاهش منابع مالی دولت، فروش اموال راکد و ساختمان‌های بدون استفاده دستگاه‌های مختلف برای پرداخت بدهی بازنشستگان و سایر هزینه‌های ضروری، بهترین راهکار و انجام این کار الزامی است.


مدیرکل آموزش و پرورش هم در این جلسه گفت: ۹۹ درصد فعالیت‌های سواد آموزی به بخش خصوصی واگذار شده است.


زارع پور افزود: در دو سال اخیر یازده رشته از رشته‌های هنرستان‌های استان برون سپاری شده و به جای خرید تجهیزات برای آموزش‌های عملی هنرستان‌ها، از تجهیزات سازمان فنی و حرفه‌ای استفاده شده است.

انتهای پیام/د

اجرا و پیشرفت طرح های عمرانی و خدماتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.