سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امین کریم:

عطا محمد نور باید از سمت خود برکنار شود

حزب اسلامی افغانستان در واکنش به سفر اخیر عطا محمد نور، به هرات اعلام کرد: او از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حزب اسلامی افغانستان در واکنش به سفر اخیر عطا محمد نور، والی بلخ و رئیس اجرایی حزب جمعیت اسلامی افغانستان به هرات اعلام کرد: "محمد نور" از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی استفاده می‌کند.

«امین کریم» عضو ارشد حزب اسلامی به سرپرستی گلبدین حکمتیار گفت: رئیس اجرایی حزب جمعیت اسلامی از سمت  خود برای انتخابات ریاست جمهوری آینده افغانستان استفاده تبلیغاتی می‌کند.

وی افزود، این اقدام عطامحمد نور سوء استفاده از اختیارات و امکانات دولتی افغانستان محسوب می‌شود بنابراین باید از سمت  خود برکنار شود.

«عطامحمد نور» والی بلخ و رئیس اجرایی حزب جمعیت اسلامی افغانستان روز سه شنبه  پس از انتشار اخبار کاندید شدن وی در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور به ولایت هرات سفر کرد و با اسماعیل خان از رهبران جهادی دیدار و گفت وگو کرد.

این در حالی است که عطا محمد نور روز گذشته گفت: رسانه‌ها اظهارات او را تحریف کرده‌اند و اعلام آمادگی خود برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری را رد کرد.

حزب اسلامی و حزب جمعیت اسلامی افغانستان از احزاب جهادی و مطرح افغانستان هستند که بارها در گذشته درگیر شده‌اند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.