سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پروژه خط انتقال فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ ارومیه

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی از آغاز اجرای پروژه خط انتقال فاضلاب فاز اصلی شهرک صنعتی شماره 2 ارومیه به تصفیه خانه فاضلاب این شهرک صنعتی در فاز توسعه آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ احسان جوی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی با بیان اینکه از بدو ایجاد شهرک صنعتی شماره 2 ارومیه بدلیل وجود معارضین در بین شهرک صنعتی و فاز توسعه آن امکان انتقال فاضلاب به تصفیه خانه که در فاز توسعه واقع شده میسر نبود، اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی شرکت شهرکهای صنعتی استان و نیز مساعدت دستگاه ها و ارگانهای متولی مجوزهای لازم برای اجرای خط انتقال اخذ شد.

وی در ادامه افزود: پس از طی مراحل قانونی مناقصه ، پیمانکار عملیات اجرایی پروژه خط انتقال فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 ارومیه انتخاب و با ابلاغ قرارداد به پیمانکار، عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.

جوی با اشاره به اینکه وجود این مشکل باعث ایجاد برخی مسائل زیست محیطی شده بود، تصریح کرد: با احداث این خط انتقال فاضلاب به تصفیه خانه این شهرک صنعتی، یکی از مشکلات چندین ساله شرکت رفع می گردد.

وی با بیان اینکه تصفیه خانه های فاضلاب در هر دو شهرک صنعتی شماره 1 و 2 ارومیه در حال فعالیت توسط پیمانکاران ذیصلاح می باشند ، خاطر نشان کرد: طبق گزارشات سازمان محیط زیست مشکلی در خروجی تصفیه خانه های فاضلاب این دو شهرک صنعتی وجود ندارد و پساب خروجی از استاندار لازم برخوردار است و بطور میانگین 1500 متر مکعب خروجی این دو تصفیه خانه فاضلاب می باشد.

 

انتهای پیام/ح

عملیات اجرایی پروژه خط انتقال فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 ارومیه آغاز می شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.