سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برد شیرین مس کرمان مقابل صبای قم

در هفته‌ی یازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم مس کرمان با ارائه ی یک فوتبال تماشایی از سد صبای قم گذشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تیم مس در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان تیم صبای قم بود که در این دیدار تیم فوتبال مس کرمان با ارائه ی یک بازی زیبا و برتر با 3 گل احمد حیات‌منش، مهدی تیکدری و کیانوش میرزایی با نتیجه‌ی سه بر یک میهمان خود تیم صبا قم را مغلوب کرد.

 مس کرمان در این بازی با ترکیب حمید عرفانی، احمد حیات‌منش، رامتین سلیمان‌زاده، نعمت بخشی‌پور، محمد خلیلی، محمد علیزاده، علی علیزاده، مهدی تیکدری، کیانوش میرزایی، مقداد اکبرخواه و یاسر فیضی حاضر شد.

در دقیقه‌ی 83 مس کرمان به گل چهارم خود هم دست یافت که داور گل غلامرضاپور را که به جای اکبرخواه به زمین آمده بود آفساید اعلام کرد.

درحالی که مسی‌ها برای زدن گل‌های بعد خود جلو آمده بودند، برروی یک اشتباه در خط دفاع مس، جهانگیر عسگری در دقیقه‌ی 88  یکی از گل‌های خورده صبا را جبران کرد تا بازی سه بر یک شود.

تیم مس با این پیروزی شیرین و کسب سه امتیاز آن بار دیگر به تیم‌های بالای جدول رسید و در پایان هفته‌ی یازدهم با 18 امتیاز در رده‌ی چهارم جدول قرار گرفت.

مس بازی هفته‌ی آینده‌ی خود را در مسجد سلیمان برابر تیم صدر نشین نفت برگزار می کند تا یکی از سرنوشت‌ساز ترین باری‌های خود را انجام دهد.

انتهای پیام/ب

مس کرمان پیروز میدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.