سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اورژانس شهری؛

فعال شدن ششمین پایگاه اورژانس شهری خرم‌آباد

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان از راه‌اندازی ششمین پایگاه شهری خرم‌آباد اورژانس توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حسینعلی رفایی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان بیان کرد: امروز شاهد فعال‌سازی ششمین پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری در راستای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان خرم‌آبادی بودیم.

وی ادامه داد: ارائه خدمات اورژانسی مطلوب و کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار از اهداف اصلی این سازمان است٬ در این راستا با حمایت‌هایی که از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شد موفق شدیم علاوه بر پنج پایگاه اورژانس که از قبل در شهر خرم‌آباد فعال بوده‌اند٬ ششمین پایگاه شهری را نیز در این شهرستان راه‌اندازی کنیم.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان اظهار داشت: با توجه به اهداف این سازمان درراه‌اندازی پایگاه در مناطق پرجمعیت شهر خرم‌آباد این پایگاه راه‌اندازی گردید.

رفایی افزود: اکنون پنج پایگاه شهری در پایگاه‌های دانشکده دندانپزشکی خیابان شفا، پایگاه ستاد دانشگاه خیابان معلم، پایگاه گلدشت شرقی میدان کریم‌خان زند، پایگاه مهاجر واقع در میدان تختی خرم‌آباد و پایگاه دره گرم واقع در روبروی میدان سوارکاری دره گرم مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان هستند که با راه‌اندازی پایگاه فعلی تعداد آن‌ها به شش رسیده و باعث ارتقای کمی و کیفی خدمات اورژانس خواهد شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان گفت: پایگاه راه‌اندازی شده در مجموعه استخر الغدیر آموزش‌وپرورش خیابان تمدن کوی استانداری در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/م

 ششمین پایگاه اورژانس شهری خرم‌آبادفعال شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.