سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون خدمات شهری شهرداری تبریز ؛

آماده‌باش نیروهای خدماتی برای رفع آب‌گرفتگی در آستانه بارش

معاون خدمات شهری شهرداری تبریز با اشاره به وضعیت آب‌وهوایی و پیش‌بینی بارش‌های پراکنده، گفت: آماده‌ باش خدماتی شهرداری تبریز تا مساعدشدن وضعیت آب و‌هوا ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علی مدبر معاون خدمات شهری شهرداری تبریز،در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ادامه بارش های پاییزه در منطقه شمال غربی کشور احتمال آب گرفتگی معابر شهری مخصوصا در تبریز وجود دارد و مشارکت همگانی در کاهش بار ترافیک و تسریع در سرعت انتقال نیروهای خدماتی به تمامی نقاط شهر بیش از پیش احساس می شود.

وی با اشاره به اجرای عملیات تنظیف و پاکسازی مسیر جریان سیلاب سطح شهر تبریز، تصریح کرد: تمامی نیرو های خدماتی مناطق دهگانه شهرداری تبریز توان خدماتی و تجهیزاتی خود را با اولویت محدوده‌های آسیب‌پذیر و حاشیه‌نشین به کار گرفته اند.

معاون خدمات شهری شهردار تبریز گفت: ارتباط مستمر با اداره‌کل هواشناسی، از نخستین ساعات آغاز بارش شدید باران در تبریز و با هماهنگی مناطق ده‌گانه و سازمان‌های ذی‌ربط، تمهیدات لازم برای مقابله با آبگرفتگی معابر و هدایت آب‌های سطحی در نظر گرفته شده بود.

وی همچنین خواستار همکاری شهروندان با واحد 137 در صورت مشاهده آبگرفتگی و موارد مشابه شد.

انتهای پیام/خ

لزوم مشارکت همگانی شهروندان در تسهیل تردد خودروها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.