سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اربعین، حرکتی وحدت آفرین

فرمانده سپاه حضرت ولعیصر (عج) خوزستان گفت: افزایش شوق بین زائران و دلدادگان حسینی از برکات خون امام حسین (ع) و عاشورا است که باعث همدلی، وحدت و یگانی در میان همه ملت‌ها می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولعیصر (عج) خوزستان بیان داشت: حرکت اربعین حرکتی بی نظیر است که در هیچ جای دنیا نظیر ندارد؛ خیل جمعیت مشتاقان برای حضور در اربعین حسینی در کشور ما و سراسر دنیا هر روز پرشورتر و بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه امیدوارم که دیگران نیز از این حرکت درس بگیرند، تصریح کرد: این حرکت وحدت آفرین است و محبت را در اوج خود نشان داده و برای همه ملت ها به نمایش می گذارد.

سردار شاهوارپور ادامه داد: این حرکت باعث می شود تا دیگر مذاهب و مردم دنیا بدانند که امام حسین (ع) در دفاع از مظلومان شهید شده است. امیدوارم که همه از این حرکت درس بگیرند.

وی عنوان کرد: یکی از درس های اربعین این است که همه یاد بگیرند این حرکت برای مستضعفان و عامه مردم دنیا است که همه باید کنار یکدیگر زندگی و حرکت شورآفرین به عنوان اربعین را ایجاد کنند تا جامعه ای سالم و خوب داشته باشیم.

فرمانده سپاه حضرت ولعیصر (عج) خوزستان در پایان گفت: از تلاش های نیروی انتظامی، مرزبانی، ارتش، سپاه، بسیج و به ویژه مردم به که با برپایی موکب ها کار ارزشمند تکریم زائران را انجام می دهند نیز تقدیر و تشکر می کنیم.

انتهای پیام/م

حماسه اربعین در هیچ جای دنیا نظیر ندارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.