سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شفر: حمایت تماشاگران ایرانی از تیم هایشان بی نظیر است/ درباره رحمتی و حسینی صحبت نمی‌کنم

آنالیزور جدید باشگاه استقلال تهران گفت: در کشور‌های زیادی مربیگری کرده ام، اما میزان علاقه تماشاگران ایرانی بی نظیر است.

ساشا اولیور شفر، آنالیزور باشگاه استقلال تهران که همراه پدرش وینفرد شفر به ایران آمده است، پس از پیروزی آبی ها مقابل نفت در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این دیدار اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که بازیکنان استقلال به هماهنگی نسبی دست یافته اند و اکنون آنها یک تیم واقعی هستند. بازیکنان در دیدار با نفت خوب بازی کردند و از حالا به بعد می توانیم گام های بیشتری را رو به جلو برداریم.

او افزود: در کشورهای زیادی مربیگری کرده ام اما میزان علاقه و طرفداری تماشاگران ایرانی بی نظیر است و امیدوارم بتوانیم پاسخ لطف و محبت های آنها را بدهیم.

شفر در خصوص شکست استقلال در دربی 85 هم گفت: خوب بازی کردیم و به بازیکنان تیم افتخار می کنم. در دربی فوق العاده بازی کردیم اما متاسفانه شکست خوردیم که ناراحت کننده است. میزان علاقه و طرفداری تماشاگران ایرانی بی نظیر و حمایت آنها مرا حیرت زده کرده است.

آنالیزور باشگاه استقلال در خصوص عملکرد بازیکنان، حسین حسینی و رحمتی بیان کرد: در خصوص هیچ بازیکنی صحبت نمی کنم اما تیم خوب بازی کرد و می تواند روزهای خوبی را پشت سر بگذارد.

انتهای پیام/

اظهارات پسر شفر درباره استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.