سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش بین المللی "همه علیه استکبار" در دانشگاه تفرش

در آستانه ۱۳ آبان روزمبارزه با استکبار جهانی همایش بین المللی "همه علیه استکبار" در دانشگاه تفرش برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در آستانه 13 آبان روزمبارزه با استکبار جهانی همایش بین المللی  "همه علیه استکبار" به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تفرش وبا حضور   و ارتباط با  شخصیت های  بین المللی در دانشگاه تفرش برگزارشد.

در این همایش شخصیت های بین المللی شیخ سهیل اسعد مبلغ اسلامی امریکای لاتین و فاروق یتیم در دانشگاه تفرش حضور یافتند و علاوه بر این باتعدادی از فعالان ضدامریکایی هم ازطریق ویدیو کنفرانس پرسش وپاسخ دانشجویی برقرارشدکه ازجمله آنها میتوان به پروفسورالکسانددوگین از روسیه و پروفسورجیمزهنریفتزر ،دکترکوین بریت ودکتراسکانت بنت از آمریکا رانام بردکه به سوالات مطرح شده دانشجویان پاسخ دادند.

شیخ سهیل اسعد مبلغ اسلامی امریکای لاتین از سخنرانان این همایش که 25 موسسه تبلیغ اسلامی را در آمریکای لاتین اداره می کند،روندگرایش جوانان آمریکای لاتین به ایران، و رویگردانی از حکومت حاکم براین کشور و وظایف جبهه مقاومت را تشریح وبر اتحادبیشتر درقبال این جریان درونی امریکا تاکید کرد.

شیخ سهیل اسعد در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که پسید دلیل نابودی اسرائیل تا 25 سال آینده چیست، گفت: یکی اینکه اندیشمندان یهودی به این نتیجه رسیدند تفکر صهیونیست مادی است و تفکر شیعه اخروی ودوم اینکه شیعیان الگوی بی نظیر امام حسین را دارند و سوم اینکه اگر مدل جمهوری اسلامی در حدود 5 کشور تطبیق پیدا کند کار اسرائیل تمام است.

سهیل اسعد(ادگارد روبین)     ۶ ماه از سال را به تحصیلات حوزوی در ایران  مشغول است  و  6مماه دیگر را  در کشورهای آمریکای لاتین می‌گذراند؛ وی  در سال‌های اخیر در این کشورها ۲۵ موسسه اسلامی را تاسیس کرده و آن‌ها را اداره می‌کند.

فاروق یتیم ، میهمان یمنی این مراسم هم به توصیف وتشریح اوضاع یمن ،به عنوان یکی ازکشورهای هلال مقاومت پرداخت.

همچنین غلام رضامنتظمی عضو مرکز مطالعات وزارت امور خارجه ازسخنرانان این همایش، ضمن روشنگری ابعاد استکبارو پرده برداری از اوضاع داخلی امریکای لاتین واسرائیل به تشریح اهداف وعملکرد‌های جبهه استکبار پرداخت.

انتهای پیام / ج

همایش بین المللی "همه علیه استکبار" در دانشگاه تفرش

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.