سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت تشکیل نشست مشترک خانه مطبوعات شمال و جنوب کرمان

رییس خانه مطبوعات جنوب کرمان تأکید کرد: باید طرح راه اندازی کارگروه اطلاع رسانی شمال و جنوب توسط استاندار در نشست مشترک خانه مطبوعات شمال و جنوب بررسی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بختیار مجاز، رییس خانه مطبوعات جنوب کرمان گفت: باید طرح راه اندازی کارگروه اطلاع رسانی شمال و جنوب توسط استاندار کرمان در 2 خانه مطبوعات استان کرمان بررسی شود چرا که این مسئله ی تخصصی، در حوزه کاری این 2 نهاد است.

وی تصریح کرد: با توجه به پیگیری امور مشترکی که با هماهنگی خانه مطبوعات شمال و جنوب استان کرمان باید مورد بررسی قرار گیرد این طرح استاندار هم یکی از موارد قابل بررسی در این نشست مشترک است.

مجاز یادآور شد: باید ابعاد مختلف طرح راه اندازی کارگروه اطلاع رسانی شمال و جنوب در نشست مشترک 2 خانه مطبوعات بررسی می شود تا شاهد خروجی مطلوبی از این طرح باشیم.

وی افزود: از ابتدای استقلال خانه مطبوعات جنوب کرمان در سال 1394، تاکنون هیچ نشست مشترکی با خانه مطبوعات شمال استان برگزار نشده است.

رییس خانه مطبوعات جنوب استان کرمان اظهار کرد: با برگزاری نشست میان 2 خانه مطبوعاتی، مسائل و مشکلات بررسی می شود لذا این نشست کمک خوبی برای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات 2 خانه مطبوعات شمال و جنوب استان است.

طرح راه اندازی کارگروه اطلاع رسانی شمال و جنوب توسط استاندار در بازدید از غرفه خانه مطبوعات جنوب استان کرمان در نمایشگاه مطبوعات کشور مطرح شد.

انتهای پیام/ب

طرح راه اندازی کارگروه اطلاع رسانی خانه های مطبوعات شمال و جنوب کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.