سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پاسخ مرادخانی به احتمال تغییر مدیریت معاونت هنری

معاون امور هنری وزیر ارشاد گفت: من به خواسته وزیر دولت یازدهم به وزارت ارشاد آمدم و اکنون سیاست‌های وزیر جدید تعیین‌کننده است.

علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که برای شرکت در مراسم اهدای آثار موسیقی لوریس چکناواریان به موزه موسیقی در این مکان حضور پیدا کرده بود، در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تاثیر موزه موسیقی بر مخاطبان و اهدای آثار موسیقی به این موزه گفت: این کار، یکی از برترین کارها در عرصه موسیقی است، حتی قرار است شاهین فرهد هم آثارش را به موزه موسیقی اهدا کند و هنرمندان و آهنگسازان آثارشان را تحت عنوان گنجینه موسیقی به ما بدهند تا در این مکان برای محققان و کسانی که می خواهند در این حیطه کار بکنند، حفظ شود. 

وی ادامه داد: البته تمام حقوق مادی و معنوی آثار برای خود هنرمندان است و ما در این موضوع هیچ دخل و تصرفی نداریم و تنها برای در اختیار قرار گرفتن آثار برای مردم کمک می کنیم. 

مرادخانی همچنین درباره تغییر جایگاهش از معاونت هنری اظهار کرد: بالاخره قرار نیست که همه در جایگاهشان بمانند. من در زمانی که علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شد به اصرار او و به شرط حضور در موزه موسیقی به خدمتشان آمدم. در دولت یازدهم هم برای ادامه و تداوم کارها، من در این سمت ماندم ولی الان دیگر ما در دوران دولت دوازدهم هستیم و وزیر فرد دیگری است، کسی که در این زمینه فعالیت داشته است و همه چیز در این حوزه در اختیار اوست.

معاون امور هنری وزیر ارشاد افزود: ما هنوز در این زمینه در حال صحبت و مذاکره هستیم و نظر وزیر ارشاد تعیین کننده است. سیاست های او تعیین کننده این قضیه است. این سیاست ها هستند که تعیین می کنند چه کسی باشد و چه کسی نباشد. اگر قرار باشد که سیاست هایشان به گونه ای باشد که تا به حال بوده، حتما این کار را می کنند.

وی در پایان در مورد رسیدن به اهداف و عملکردهایش در حوزه هنر تصریح کرد: تا جایی که امکانات اجازه می داد، ما کارمان را انجام دادیم. هر کس باید در عرصه خودش حرکت کند و آن عرصه را به جایی برساند و به نفر بعدی برای تداوم و پیشرفت بدهد. من امیدوارم تا اینجایی که حرکت کردیم توانسته باشیم این عرصه را به سامانی برسانیم. اگر دیگران بودند که این کار را ادامه می دهند و اگر ما بودیم که انشاالله خودمان ادامه دهنده راه خواهیم بود.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.